O nákupe

  Predávame nový tovar z distribúcie EU so zárukou 2 roky pre spotrebiteľa.  

Ponúkaný tovar je na sklade, expedujeme ho obyčajne následujúci pracovný deň.

Obvyklá doba dodania je 1 - 3 dni od telefonického potvrdenia objednávky.

              Cena dodania tovaru /poštovné/ : 4,50 EUR.            

Platba za tovar :     a/ pri prevzatí tovaru - na dobierku         b/ vopred - prevodom na účet 


Garantujeme možnosť vrátenia tovaru do 30 dní ...  

Každý kupujúcí, ktorý je spotrebiteľ, má podľa zákona právo na vrátenie tovaru bez udania dôvodu do 14 dní od doručenia tovaru. V našom obchode ponúkame našim zákazníkom, teda i podnikateľom, možnosť vrátiť tovar i po uplynutí tejto lehoty. Tovar nám môžete doručiť do 30 dní odo dňa expedície Vami objednaného produktu v našom obchode. Tovar musí býť vrátený kompletný, nepoužívaný, v nepoškodenom a originálnom obale, vrátane obalového a ochranného materiálu, tak, ako Vám bolo dodané spolu s kópiou dokladu o nákupe v našom obchode a  informaciou, na aký bankovný účet žiadate vrátiť peniaze za tovar. Pri splnení vyššie uvedených podmienok Vám peniaze vrátíme do 10 pracovných dní na Vami uvedený bankovný účet.

 Reklamovaný tovar je potrebné doručiť na adresu prevádzkovateľa obchodu.     




Prevádzkovateľ:


DIGIPARTNER  s.r.o.
Stredná151/12, 013 02 Nededza
Slovenská republika
IČO: 45722030, IČ DPH: SK2023099001
Bankovný účet: 2924844026/1100-  Tatrabanka

Otváracie hodiny:
pondelok - piatok 9:30 -14:30

E-mail: obchod@digipartner.sk
HotLine SR: +421 903 800 196

Obchod digipartner.sk s dlhoročnou tradíciou.

Našim cieľom je ponúknuť čo možno najlacnejšie mobilné telefóny, tablety a súvisiaci sortiment koncovým zákazníkom, pričom dôraz kladieme na kvalitu tovaru. 

Nadštandardné služby obchodu ...

Každý náš zákazník sa na nás môže spoľahnúť na 100%. Slovo vždy dodržíme.

Všetok tovar, který v našom obchode predávame, máme  na sklade. No i vo výnimočných prípadoch sa však môže stať, že tovar dopredáme inému zákazníkovi pred Vami skôr, ako dôjde k aktualizácii informácií v elektronickom obchode. V takomto prípade Vás budeme kontaktovať bez zbytočného odkladu telefonicky alebo e-mailom, aby sme sa dohodli o ďalšom postupe.

Každu prijatú objednávku nového zákazníka vždy potvrdzujeme telefonicky pred jej vybavením a odoslaním. Nestane sa, aby sme Vás telefonicky vopred nekontaktovali, či Vašu objednávku bez predošlého rozhovoru stornovali.